HR Servicedesk Peoplez
De medewerkers van de servicedesk staan elke werkdag voor u en uw medewerkers klaar om HR-vragen te beantwoorden en uw te ondersteunen bij HR-activiteiten.
HR servicedesk
Bent u teveel tijd kwijt aan het beantwoorden van vragen van medewerkers over de cao, arbeidsvoorwaarden, ingediende declaraties of hun loonstrook? Of heeft u zelf regelmatig HR gerelateerde vragen, waarbij u professionele hulp kunt gebruiken?
Uit die gedachte is onze HR servicedesk ontstaan. De medewerkers van de servicedesk staan elke werkdag voor u en uw medewerkers klaar om HR-vragen te beantwoorden en uw te ondersteunen bij HR-activiteiten.
Wat onze HR Servicedesk biedt
Er worden steeds meer eisen gesteld aan organisaties op het gebied van HR. De arbeidsmarkt is in beweging, de wetgeving verandert continue (denk bijv. aan de Wet Arbeidsmarkt in Balans). Medewerkers willen op elk moment inzicht in hun (digitale) dossier.
Ondertussen heeft u een organisatie te runnen en wilt u bezig zijn met uw core business en zo min mogelijk met HR / Personeelszaken. Uitbesteden van uw HR is dan een zeer goed alternatief. U kunt uw volledige HR uitbesteden of een deel daarvan aan onze HR servicedesk.
U kunt onze HR servicedesk o.a. inzetten voor:
- De Salarisadministratie / Personeelsadministratie
- Registratie en begeleiding bij ziekteverzuim
- Functioneren, beoordelen en ontwikkeling
- Begeleiding bij ontslagzaken
- Beleidsmatig HR Advies
- Uw volledige HR proces uitbesteden
- Coaching van Medewerkers
- En natuurlijk voor alle vragen die u en uw medewerkers hebben!
Waarom een servicedesk?
Er zijn veel voordelen voor het uitbesteden van HR. Naast dat u kunt focussen op het leiden van uw organisatie, zijn er nog meer voordelen:
- kostenbesparing door efficiënte inzet van HR
- toegang tot breed HR advies (Peoplez heeft naast de HR generalisten ook specialisten tot haar beschikking, zoals een pensioenspecialist, een fiscalist, een arbo-deskundige, een RI& specialist, etc.)
- Flexibiliteit (HR wanneer u het nodig heeft) en continuïteit
Wilt u meer weten over onze HR servicedesk of wilt u hier gebruik van maken, neem dan contact met ons op! Wij maken graag kennis met u om uw situatie te bespreken en hoe wij u daarin kunnen ondersteunen.
Wilt u meer weten,
belt u ons gerust op:
Mailen mag natuurlijk ook, of
een vrijblijvende offerte opvragen.
info@peoplez.nl