Beoordelingsformulier

In een beoordelingsgesprek, liefst als onderdeel van de jaarlijkse gesprekscyclus, vertelt de leidinggevende wat hij of zij vindt van de prestaties van de medewerker. In een beoordelingsgesprek wordt gesproken over de kwantiteit en de kwaliteit van het werk dat de werknemer levert. Tevens kan de beloning (salarisverhoging en/of bonus) aan de beoordeling worden gekoppeld. Peoplez helpt u graag aan een op maat gemaakt beoordelingsformulier voor uw organisatie.

De zaken vastleggen in een beoordelingsformulier

Om het gesprek in goede banen te leiden én om de besproken zaken goed en zorgvuldig vast te leggen is het belangrijk dat daarbij een beoordelingsformulier, dat past bij uw organisatie, wordt gebruikt.

Er zijn uniforme beoordelingsformulieren die u kunt gebruiken, maar het is beter om een speciaal voor uw organisatie gemaakt beoordelingsformulier te gebruiken. Bij het opstellen van het beoordelingsformulier wordt dan rekening gehouden met de omvang van de organisatie, het doel van het beoordelingsgesprek, de cultuur van de organisatie en specifieke kenmerken van de functie en/of organisatie.

Let op: het beoordelingsgesprek is duidelijk anders van aard dan het functioneringsgesprek. Voor een functioneringsgesprek heeft u ook een ander formulier nodig.

Een op maat gemaakt beoordelingsformulier van HR bureau Peoplez

We bieden u een correcte, op maat gemaakt beoordelingsformulier. Hierbij houden we rekening met diverse eigenschappen van uw bedrijf en uw werknemers. We beginnen met een kennismakingsgesprek en inventarisatie. Hierna stellen we een op maat gemaakt beoordelingsformulier voor u op. Tarieven zijn in overleg.

Peoplez is de specialist in HR dienstverlening. Uw HR bureau voor HR services in Utrecht. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze service en onze HR producten. Wij bieden u op maat gemaakte HR ondersteuning.

Beoordelingsformulier

v.a. 95,-

HR bureau in Utrecht