Join Us! Kom bij het Peoplez-Team

Werken bij Peoplez

HR Officer | 32 - 40 uur​

Als HR Officer vervul je een veelzijdige rol. Enerzijds maak je deel uit van het HR Servicedesk-team van Peoplez. Vanuit deze servicedesk ondersteun je onze klanten met uiteenlopende HR-vraagstukken. Dit doe je voornamelijk via telefoon, e-mail en online (Teams). Voor dit deel van de functie ben je 3 à 4 dagen per week inzetbaar.

De HR Servicedesk is het aanspreekpunt voor managers en medewerkers van de opdrachtgevers van Peoplez. In deze rol:

Daarnaast werk je als HR Officer één dag per week op het kantoor van Fresh ‘n Rebel in Rotterdam. Daar ben je verantwoordelijk voor de HR-administratie en bied je eerstelijns HR-advies aan medewerkers en leidinggevenden.
Jij fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen over personeelszaken en zorgt samen met het team voor een vlotte en zorgvuldige uitvoering van het HR-beleid.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  1. HR-administratie
    • Opstellen, beheren en archiveren van arbeidsovereenkomsten, mutaties en personeelsdossiers.
    • Verwerken van gegevens in het HR-systeem (instroom, doorstroom, uitstroom).
    • Coördineren van ziek- en herstelmeldingen en ondersteunen bij verzuimregistratie.
    • Bewaken van deadlines en termijnen, zoals proeftijd, contractverlengingen en jubilea.
  2. Eerste aanspreekpunt
    • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden bij vragen over HR-processen, regelingen en beleid.
    • Informeren en adviseren over onderwerpen zoals verlof, arbeidsvoorwaarden en procedures.
    • Signaleren van veel voorkomende vragen en deze terugkoppelen aan HR HR Manager of eventueel directie.
  3. Ondersteuning HR-processen
    • Bijdragen aan de uitvoering van de HR-cyclus (functionerings- en beoordelingsgesprekken, ontwikkelgesprekken).
    • Ondersteunen bij werving & selectie (plaatsen van vacatures, inplannen van gesprekken, correspondentie met kandidaten).
    • Coördineren van onboarding en offboarding van medewerkers.
  4. Rapportage & procesverbetering
    • Opstellen van standaard HR-rapportages (verzuim, formatie, doorstroom).
    • Signaleren van verbetermogelijkheden in administratieve processen en voorstellen doen voor optimalisatie.

Wie is de nieuwe Peoplez-collega in de rol van HR Officer?

Peoplez kijkt uit naar een enthousiaste HR Officer die:

Klinkt dit als jouw volgende stap? Het Peoplez team maakt graag kennis met je!

Waarom zou je solliciteren?

Als je van afwisseling en dynamiek houdt, dan is dit jóuw baan. Bij Peoplez en haar opdrachtgevers is geen dag hetzelfde. Peoplez heeft op dit moment bijna 100 verschillende organisaties als klant, waar we HR voor doen. Elke klant is anders, werkt met andere systemen en hefet zo z’n eigen problematieken. Het Peoplez-team is hecht, gezellig en goed op elkaar ingespeeld

Het salaris is afhankelijk van je ervaring, maar zal variëren tussen € 3000,- en € 3750,- op basis van 40 uur. Wat heeft Peoplez verder te bieden:

Omdat dit een gecombineerde functie is, met één vaste dag per week op locatie bij Fresh ’n Rebel in Rotterdam (Airport), twee dagen bij Peoplez en één dag vanuit huis, is het wenselijk dat de HR Officer woonachtig is in de regio Gouda/Woerden en beschikt over eigen vervoer.

Wat bieden wij nog meer?

Wie zijn wij?

Peoplez bestaat uit 13 HRM Professionals die het klappen van de zweep kennen. We zorgen ervoor dat onze kennis altijd up-to-date is (o.a. via interne kennissessies) en dat we de klanten continuïteit bieden. Wij zíjn de HR afdeling van onze klanten.

We hebben ook een groot netwerk aan specialisten waar elke HR professional gebruik van kan maken. De vaste specialisten van Peoplez zijn ook sparringpartner voor alle HR professionals die via ons werken. Je bent dus echt onderdeel van een team!

Kom werken bij Peoplez!​

Ben jij klaar voor een nieuwe stap in je carrière? Bij Peoplez geloven we dat mensen het verschil maken. Daarom zijn we altijd op zoek naar enthousiaste professionals die hun talent willen inzetten en verder willen groeien.

Solliciteer nu!

Lijkt het je wat om onderdeel te worden van ons team? Stuur je motivatie en cv naar info@peoplez.nl of neem contact met Michel den Daas op voor meer informatie.

📍 Adres: Laan van Chartroise 170, 3552 EZ Utrecht
📞 Telefoon: 030-2081111
✉️ E-mail: info@peoplez.nl

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

HR Adviseur 24 of 32 uur

Peoplez is een HR bureau dat haar opdrachtgevers ontzorgt in de meest brede zin, op alle domeinen van HR. Zo verzorgt Peoplez de personeelsadministratie, de salarisverwerking, maar ook de administratieve ontzorging. Feitelijk zijn voor kleinere organisaties hun HR afdeling. Daarbij biedt Peoplez HR advies in de meest brede zin, op elk niveau en bij elk denkbaar onderwerp.

Bij deze HR functie ligt de nadruk op het tactische deel van HR. We zoeken daarbij vooral pragmatische HR Adviseurs.
Wat neem je zoal uit handen bij deze opdrachtgevers:

Wie is de nieuwe Peoplez-collega in de rol van HR Adviseur?

Als HR Adviseur word je enerzijds ondersteund door Fred an Haack, die als HR Manager / vraagbaak / sparringpartner dient en anderzijds door de collega’s van de HR Servicedesk. Zij ondersteunen op het administratieve, uitvoerende vlak. Het is belangrijk dat je het leuk vindt om voor verschillende opdrachtgevers te werken, op locatie. De functie is parttime voor 24 of 32 uur per week in te vullen. 

Peoplez kijkt uit naar een enthousiaste HR Adviseur die:
Klinkt dit als jouw volgende stap? Het Peoplez team maakt graag kennis met je!

Waarom zou je solliciteren?

Als je van afwisseling en dynamiek houdt, dan is dit jóuw baan. Bij Peoplez en haar opdrachtgevers is geen dag hetzelfde. De organisaties (klanten van Peoplez) waar je voor gaat werken zijn heel verschillend, maar sowieso handson, no-nonsense en er werken leuke mensen.

Het salaris is afhankelijk van je ervaring, maar zal variëren tussen € 4000,- en € 5250,- op basis van 40 uur. Wat heeft Peoplez verder te bieden:

Aangezien deze organisaties graag ‘een gezicht’ willen hebben binnen de organisatie, zul je grotendeels op locatie werken. Af en toe vanuit huis, bijv. om dingen uit te werken, is zeker mogelijk.

Wat bieden wij nog meer?

Wie zijn wij?

Peoplez bestaat uit 13 HRM Professionals die het klappen van de zweep kennen. We zorgen ervoor dat onze kennis altijd up-to-date is en dat we organisaties continuïteit bieden, zodat altijd alles doorgaat.

We hebben een groot netwerk aan specialisten waar elke HR professional gebruik van kan maken. De vaste specialisten van Peoplez zijn ook sparringpartner voor alle HR professionals die via ons werken. Je bent dus echt onderdeel van een team!

Contact

We vertellen je er graag meer over:

Heb je vragen over de functie of wil je meteen contact opnemen? Je kunt ons bellen of mailen – we horen graag van je!
Neem contact op met Peoplez
Neem contact op met Peoplez We staan voor je klaar. Gebruik een van de onderstaande opties om contact met ons op te nemen. Je ontvangt doorgaans binnen één werkdag een reactie.